Sunday 28 August 2011

Tukar baju

halooo3
orang cakap bila dah tukar bju baru nie smgat na berblog berkobar2 !!
yes i did !!
ha ! cantik x ?? wana pink gituh !!
sara mst jeles habissss...
(lao x pn,, sara ko bole tlg mgaku tak ?)

sebut sal baju lagi ....
yeeeaaaaaahhhhhh...!!
jap g na turun peneng g bli bju raya !!
org pneng ckap " tulaa dulu dok peneng gedixs na pindah sgt .. apasal my shpg kt sni??? shuhh2 p blik)
halooo...aku bukan gedixs2 na pindah ...
aku get out dari sekolah tu bersebab tao ??
(out of topics)

aku na bli kasut yang boleh mgalahkan ketinggian mat oki ....
mcm nieyh !

oke x ???
dah lama aku rasa kependekan bila berdiri sblah dia...huhuhu..

aku jgak na lawan ngn sara !!
bukan na lawan tumbok 
bukan na lawan tinggi..
tapi na lawan tudung..

       irine nadia 
                                        

     irine 

sara2 lao aq pakai tudung nie..
ang ngn aku sapa cun lagi !!
(yang baca entry nie jgn na mgumpat aku . ini blog aku , aq pya suka na tulis apa)
sah2 si irine nie kan !!

so,, pakat2 la kita jgn/tok sah bajet cun lagi !!
dadadadada..
katil kata mari...
laptop kata pergi.....


chuppa chup !!









No comments:

Post a Comment