Friday 30 August 2013

Random raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
hai uoolls... lama gilakan aku tak update blog ? (who cares ? )  ok, fine!
Jadi sementara kita masih di bulan syawal yang mulia ini, maka hendaknya aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.. " Better late than Never " . hahaha .  Cakap banyak pon tak guna sebab aku pon tak tahu nak cerita apa.

Raya ke-10 .


Hang out with Crazy and Bising friends pergi beraya rumah cikgu.  I'm still remember how Husna marah-marah bising dalam kereta nak pergi rumah cikgu Azizah dulu atau rumah Cikgu Rohaya dulu.  Shaukhi pulak cuba tenangkan dia.  Aku dan Sarah boleh buat relax gelak tengok kepoh diorang.  
Tapi akhirnya sampai juga rumah cikgu Rohaya.  Cikgu Rohaya ini tak mengajar pon kelas ioulss , tapi disebabkan iols nie selalu melepak di bilik guru jadi a little bit close with her.

School break didn't complete without weeding ceremony right ? So, on 17th. August my cousins already change her title from Miss to Mrs.Nor , wah ! congratulation ! 

who next??


hahahaha . LOL. 

Finally, i have something to show uolss, please watch it.

I found this video from kak Elena punya blog dan saya rasa video nie sangat dekat dengan diri kita semua.  
So, the moral value yang saya dapat : 1. jangan judge orang berdasarkan apa yang diorang pakai, tak salah nak menegur cara diorang tu tapi tegur dengan cara berhemah jangan tegur sampai menunjukkan diri kita yang dianggap sempurna ini  lagi teruk sebenarnya. 
2.  Respect each other, kalau orang nak bersangka buruk dengan kita biarkan , buat tak tahu je tapi lepas tu kita santau terok-terok. hahahahaha. Biarlah  apa orang nak judge kita sebab kita sememangnya bukan manusia yang sempurna itu dosa dia dengan tuhan, biar Allah saja yang tentukan. 
H U S N U Z O N
 

No comments:

Post a Comment