Saturday, 11 February 2012

colourful heart with colourful smile



haloooo..
dengan menggunakan akal hampa yang kurang cerdik tu ...
fikirkan perkataan  lain  yang akan berbunyi apabila mulut anda bergerak menyebut colourful .
perkataan lain yang akan berbunyi..
seakan-akan menyemput ?
ok teruskan berfikir ...
aku dah cakap dah hampa kurang cerdik hampa tak percaya..

Walaupun aku mengaku aku nie pemalas buat kerja2 mak aku suruh
tapi aku ada penyakit suka berangan ..sukar untuk diubah ...
jadi semasa aku berangan-angan ...
aku bermain belon bersama manja ,darling,sayangku ,,yang tersanyang ..
sambil2 cium2 ,cubit2 pipi  yang tembam ,gigit telinga ! auw !
sweet !
tunjuk sikit manja aku nie


ha ! tengok kami maen belon..
aku pun berangan la macam nie.



tapi ...........
aku tak dak pakwe atau tunang mahupun suami na buat cam tu
tetiba beling3 ang kepala aku ..
dan memetik jari aku ,, walaupun tak pernah bunyi ..

aku kan ada pakwe PINJAM dan rakan2 sekalian ..'
kenapa tidak buat ngn depa ..



auw !best kan


xcited ja tengok benda nie kan......

oh , rakan2 ku ........
shaukhi , sarah ...tetiba na ajak sopi .......,mat alip ,, zaimah ....

jom . !! 

aku nak buat benda nie sebelum kita suma blahh dari sik dan sambg belajar ka apa ka kat mana2 ....
cancel ahh sopi !  tapi ang boleh jadi photographer kami 

lets make it colourful day with colourful heart while colourful smile 

jawapan tadi ialah : I LOVE U !

hahaha ,bengong tak otak fikir ?


5 comments:

  1. uits.. haaaa.. ape pakwe2 neh? Xpayah2.. semak! Hehehehe

    Following you sayang..

    Kindly and happily to follow me back..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha , mana ada pakwe2 ,,, i'm alrewady follow u !

      Delete