Friday 3 February 2012

Danial ooo danial








tadddddaaaaaaaaaa !

amboii kimi senyumm !
cet ! bajet sebut nma kimi .lari tajukk 

errr ~
na cita sal muhd danial nie .......
nyayok seketika tgok muka kimi ......
(alamak , jgn perasan sgt boleh? )

*menyangkak ja statement nie

back to main topic 

*aku google gambar2 ang danial .
tapi 1 pon aku tak berkenan ...

mohd shaukhi , sarah ,nurhidayah  hampa na tao akk depa nie arr dok kacau aku dlu
eiiii , geram aku !




hasil kimi ngn danial yang kena tepat atas belakang aku !
tak pa lah tu cita lama lupakan2.
rosa kan baek ....

MUHAD DANIAL  nie single minggle lagi 
sapa2 yang na berkenalan ngn dia KLIK SINI !

arr .apa yang aku nak cita ....

dah la aku tato na cita apa ...
x kan nak cita dia handsome pulak ...
xkan nak cita dia tengah ngorat sarah pulak...(ALAMAK)
xkan nak cita dia suka aku ( JAUH API DARI PANGGANG)

tapi .... dia mungkin suka kat ang kot kimi ..
sebab dia kalu chat aku mesti sebut nma ang ......
alamak danial lesbian ....
hati2 kimi .ingat kan kawan2 yang lain.

*kan aku dah cakap aku tatao na tulis apa .....
danial oooooo danial ..






No comments:

Post a Comment