Monday 23 April 2012

perfect 3



hello sayang , darling ...
setelah cair  taik telinga aku mendengar cemuhan dan makian rakan-rakan aku ,
actually pujukan  "rosa , update la blog "  
wah  terharu  ja aku  rasa aku  ni macam blogger  terfemes , macam 1 Malaysia kenal aku padahal jiran sebelah rumah pun  tak  tahu yang aku nie blogger  terhebat zaman nie ......

okays ,  back  tu main page , 
setelah  sekian lama kami plan nak keluar sama-sama  baru hari nie kami  keluar  , padahal 2 hari sekali jumpa , sampai pakjab  tertanya anak dara mana nie yang dok mai ambek 

anak  teruna dia 2 hari sekali nie , aish , malu.. pak mentua fikirkan aku , hahaha


korang layan ja pic nie , ada yang aku 
edit sendiri , ada yang sarah  tolong gedikan 


aku dan lalang , muka  tahan gelak  dengan lawak sarah ,gn shoki


ok , depa tengah dating , ko rosa pergi jejauh , 
pakwe sarah , sarah curang !




ALAMAK ! sarah pelok aku , 


dia bf saya  ------->best friend




walaupun kadang kala depa nie ngokngek 

-menggong 

-sewel 

tapi depa sweet macam saya

1 comment: