Saturday 31 March 2012

contest gambar suddenly by -areed amier



Sedang berjalan-jalan di ex-tream Blogger tetiba ternampak satu Contest ..Hadiah utama berupa sebuah camera lomografi terus menarik aku untuk joint contest nie tapi ...................
dateline esok ...
arghhh biarkan ,trust yourself !


aku rasa aku lah orang terakhir joint contest nie . Walau bagaimanapun segunung harapan aku letakan semoga akulah pemenang bertuah yang dapat camera lomo tu . ! Antara syarat yang ditetapkan telah pun aku laksanakan ..... 

kini masanya untuk aku letakan gambar yang konon-kononnya gambar suddenly gitu .


gambar seorang kanak-kanak yang tengah bersungguh makan aiskrim .hewhew :D


kanak-kanak yang sedang menikmati angin laut .

sesungguhnya gambar yang di upload nie semuanya di candid secara tiba2 . bukannya suruh budak nie saja2 buat action .

dan kepada tuan punya contest tuu :

* saya dah add fb awak
*saya follow twitter awak
*saya dah like fb awak 
*saya dah follow blog awak 
*saya dah subscribe utube awak !

#maka sudilah ambik saya sebagai pemenang nya , saya sudi !! hewhew !

No comments:

Post a Comment