Wednesday 14 November 2012

I miss U

Hallo , its have been a long time I didn't update this blog , i'm too busy, busy with sleeping and enjoy too much food .Hahahaha . ( kitaorang tak tanya pon rosa oii ) ok. fine! ...Dalam masa yang begitu lama aku tak menghapdate blog aku tanpa sesiapa yang rindu untuk mentgetahui tentang hidup aku, aku masih merindukan hampa .hoii , aku rindu kat hampa , pembaca blog aku .
Tetapi aku lagi merindukan mereka .


Sebenarnya , kita tak akan tahu betapa pentingnya kedua ibubapa kita , as long they are behind us . They had leave me a month actually . Mereka pergi menunaikan kewajipan mereka ke tanah suci .. Hari-hari aku tido beralas kain batik dan spenda bapak aku ohoiii , (tipu).. Rindu sangat . rindu nak dengar mak berleter bila aku bangun lambat .hahaha (kantoi). Rindu sangat bila abah cakap "duit ada tak ?" (nampak tak permainan aku ?) haha .

Tetapi bukan aku seorang ja yang rindu  abang-abang aku pon  cuma diorang malu untuk cakap kat abah dengan aku yang diorang rindukan mereka . Lelaki egois . Lepas tu , diorang sibuk-sibuk bagi phone , "nah telefon abah , tanya abah sihat tak ? abang tak reti laa nak cakap "  HAHAHA , lelaki-lelaki .. 

okay ,nanti aku update lagi . hari-hari .. sampai korang  muntah hijau dengar cerita aku lepas neeh , muahh !
nak tempek muka sikit !
Ini gambar lama masa zaman aku jadi janda anak satu , sekarang tak kawen lagi ..Single and not available .

No comments:

Post a Comment