Sunday, 18 November 2012

She is Sarah


Dia yang selalu aku marah , dia yang selalu aku maki .. ang bodo laahhh !! , Dia yang selalu aku  merajok ... tak mao cakap dengan hg seminit , Dia yang selalu aku dok merengeh ..sarahh ,sambil 1 jari tarik-tarik kat meja , Dia yang selalu dengar aku perasaan ... aku Lawa tak ? tudung aku okay tak ? Dia yang selalu aku mengadu .. sarah si B tu kan , bla bla bla , Dia yang selalu teman aku  ... sarah jom pi ko-op aku lapar ..Dia yang tak pernah merajok bila kena marah dengan aku , Dia yang selalu tanya aku bila tak faham cikgu ajar apa dalam kelas , Dia yang selau gelak dengan aku bila pagi-pagi dengar Johara pagi Era , Dia yang suka penohkan gambar dia dalam handset aku , argh ! semua pasal dia ..

Dia .


aku mula kenal dia pada 2011 .. Mula-mula dia tak cakap sangat dengan aku sebab ingatkan aku sombong.  Tapi bila dah kenal kami mula rapat sampai tak sedar bila yang kami komfem jadi bestfriend . Lepas tu pergi mana-mana pon bersama . Kalau aku tak pi sekolah , dia pon ponteng .Tak da kawan katanya ... Pernah jugak orang tegur "kembar eh , adik beradik ehh " ...

Seriously , aku memang tak banyak kawan yang betul-betul rapat dengan aku ..  Dia yang rapat dengan aku akan tinggalkan aku (sobs, sobs lap hingus dengan baju ) .. Aku betul tak tahu lepas nie sapa yang akan kawan dengan aku , sapa yang akan lepak dengan aku , sapa yang akan dengar kisah , cerita aku dan paling penting sapa yang akan faham dengan perangai aku . 



 ( basah baju lap air mata ... )
Biarpun di mana hang berada aku harap sangat hang tak akan lupakan aku sebab aku dah anggap hang macam salah seorang sibling aku .Aku harap hang pi sana jumpa kawan yang lebih dari aku , yang tak akan marah-marah hang , yang akan tolong hang bila hang tak faham sesuatu , yang akan tolong ambik gambar kat hang .. hahahahaha ..

Tahun depan mesti semua orang akan tanya mana kembar aku , mana sarah (dah tak panggil maisarah , sebab hg tak mai) .. mesti aku kesepian , selalu kena buli dengan Firdaus dengan Shaukhi ..

Malang sangat plan kita nak pi Langkawi tak jadi tapi tak paaa aku tak kisah .. 

Don't worry about me , I will be okay someday .

4 comments:

  1. Pyka dapat faham keadaan awak :) awak patut bersyukur . Awak ada kawan baik :) dari takda ? jangan lupa Sarah,contact dengan dia selalu. Oh myy why should i cry? maybe i jelly with you. I miss my besties friend actually . You made me cry laahh haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry because I make u cry . thanks understand my feeling , :)

      Delete
  2. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  3. Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
    nice post :)
    ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

    ReplyDelete