Tuesday, 27 March 2012

JJCM



Dan selepas mempertaruhkan jiwa raga untuk SPM barulah diri ini sedar bahawa bukan semua benda tu mudah. Semua pun mula dengan peluh, tak cukup tidur, dengan segala stress, baru la jadi.
 Jika pokok yang ditanam sudah dituai , begitulah jua usaha aku , telah membuahkan hasil pada 21.march.2012 dengan rasminya result spm keluar .
 Walau bagaimana pun keputusannya aku bersyukur , tidak guna menyesal.

Kalau orang lain dijanjikan hadiah ipad,iphone 4s , blackberry , htc dan lain-lain sebagai hadiah .
 Lain pulak dengan aku dihadiahkan makan Free oleh abang aku .
 Mentang-mentang adik depa nie suka makan suma nak belanja makan ja ...hukhuk


Lokasi mmg wajiblah dipilih oleh aku sendiri .



lamp chop

chicken chop 

*jangan tiru aksi ini .ahahaha
kalau sorang makan tu mmg tak habis lah abc nie , besar 


nasi beriani , makan sikit ja dah kenyang , bungkus bawak balik umah (haha)

yang lain-lain tu kalau nak tahu menu apa pergilah sendiri , ok sedapp !
 dah masok jalan2 cari makan dah pun . sangat memuaskan lah , harga pun berpatutan


muka dato' (bercucu) kekeyangan 


ouchhh ,perut buncit , tarik beg cover2 .

Dan sekian sudah .
 Saat aku menulis entry ini segala mak nenek makanan yang masok pon dah keluar balik
 ( maaf tak senonoh ). Servis dari pekerja dia pon ok , walaupun orang ramai , macam mak aku cakap mula-mula sampai "banyaknya kereta macam kenduri ja " hikhik , tapi hidangan tak lah lambat sangat sampai ,ok ja .

~the end ~ 
woii  hampa terliur tak ???!


4 comments:

  1. mcm besttt je makanan tuh.xpe lahh tuh,aslkn de hadiahh kan drp lgsg xpt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . makanan tu bukan setakat best tapi sedapp sangat , tulah , walaupun dapat hadiah makan ja , ok la alhamdulillah

      Delete