Thursday 8 December 2011

admire ^__^


tatao pon na update ape...
tapi.. disebabkan mat alip bengang suruh aku update ..
aku update ahh jugak walaupun otak beku hati blur mulut terdiam tangan menggaru...
hahaha

hmm~
setiap orang WAJIB lah na perasaan sayang dan disayangi 
antara 1 sama lain
boys vs girls
dan begitulah sebaliknya...
(ahhh,boring)

weiyh tatao na tulis pa...



to someone i had admire most !
for a year...
ko buat aku GILA apabila membalas mesej sambil tersenyum
ko buat aku HAPPY bila ko balas mcj aku tengah2 malam
ko buat aku SETIA walaupun ko tiada hubungan ngn aku
ko buat aku TERSENYUM bila ko wish bufday aku

hahaha ...
mesti ramai tertanya siapa ?
siapa ?
maaf tiada identiti akan di dedahkan...
tapi ditekankan 
bukan 
<---- (dia)(choki)

dah lama tak jumpa ...
itu lebih baek ! elak maksiat !
yeahh ! rosa terbaek !
^_^ 

**sorry, tiada motif dalam menghapdate kan belog kali ini...

Chuppa Chup !
^__- 

No comments:

Post a Comment