Saturday 31 December 2011

selamat tinggal 2011



hye suma !!
entry terakhir sebelum kitak masok 2011......
terlalu manyak kenangan manis2 yooo ! 
kenangan taon nie x bisak untok ku lupakan 
akan di bawa ke next year ohhh

1st .. saat pindah ke smkse !...
korang mmg terbaek yok !

2nd...aku dah tatao terlalu banyak kenangan utk ditulis ....

hahaha


tima kasih kepada yang ambik pic aku wat walpaper
terharu kot 
hahaha



dan kenangan yang x boleh dilupakan 
aku calon spm  tahun nieyh !
yo yo o 
 ko ada ??
x da kannn
hahaha

sudahh la...
aku harap tahun yang akan datang niey akan memberikan aku lebih banyak kebaikan
insaf2 la rosa oiii...
doakan aku dapat mencari identiti aku yang sebenar-benarnya ...
semoga aku dapat masok ipta !! 
harapan semua pihak nieyh

tak lupa jugak aku harap aku menang pertandingan nan shoki n nabilah
bior peott buncit tak poo
jgn duet keluar sudahh...

*ada merapu banyakkan 
harap tahun 2012 korang is better than 2011
semoga berjaya ehh !

*aku sepatutnya wat ucapan pada awal muharam 
tapi terlepas sudah ...
ingat suma jgan korang sambut perayaan tahun baru 2012 
murtad karang ~




No comments:

Post a Comment