Tuesday 27 December 2011

wedding ~



hye darlingggg.....
ada sesapa rindu aku tak ???
hoho...x de...
xoxoxo...

beberapa hari yang sudah2 ..
ok 2 hari lepas aku kahwin.....
opss ! abg aku kawin ehhh..
gatai ko rosa..hehe


aik ! 
tersalah pengantin lahhh..


nieyyhh baru pengantin real2...

xceli  4 hari sebelum wedding nieyh aku demam ..
terok ? terok gak la......
tapi hari kenduri dan2 cergas dan cerdas...
bukan gara2 hari wedding tuh ..
tapi gara2 taknak g derma darah kat hospital...
sebab lao aku x sembuh jugak hari tuh
doc. seruh aku pg ambek darah 
takottt denggi ~

korang layan ja lahhh..


kami suka bergambar ~ xoxo


aku di himpit pengantin lallala
jgn tya kenapa nt aku mntak kat abah nak kahwen awal.
hahaha
merla...


kanak2 periang ......
tak kenai pon anak sapa...
tapi dah kanak2 ni ajak bergambar layan ja lah....
siap maen pilih pulak tu ngn sapa dia nak bergambar...
amboihhh 
demand 


pengantin pulang petang ...

ngAk bisa ku celoteh banyak ..
tadi annn 11 ; 40 pagi mak munir dan munir datang ...
aku buat mesra pelangan ngn abdul munir..
steady je tak mandii..
last2 mak dia mai ...
mak munir : nt mai la ehh umah makcik
aku : insyaAllah makcik ...
xoxoxo
tak mandi ,,
kena reject dahhh ..

cHUpA chUpp





No comments:

Post a Comment