Saturday 17 December 2011

bagai ditalak 3


waktu aku tulis nie mood aku mang sedey sangat
sedey cm kena talak 3 dari suami tercinta
*wah ! cm ada pengalaman pulakk

aku sedeyh laa...
aku pesan pizza dari abang aku..
dia x beli 
(air mata tengah mengalir)
dah sebulan a.k.a 28/29/30/31 hari auuw aku na makan pizza 
lao kedai pizza hut tuh ada kot umah aku nie x pela jugak
nie apa yang ada kat sik nie......




aku lao orang yang aku sayang x beli apa yang aku nak
padahal aku mintak simple2 je mang aku suka nangis
automatik
aku tatao pasal pa
(nampak ja kasar,,lam hati ada taman)(cehh)
yela aku mintak pizza ja pon 
bukan mini copper ke 
ape ke...

dala mulut tengah sakit...
x makan apa-apa pon
bila teringin na makan orang pulak tak beli 
benci ahhh ! 
fed up !]


sedihhh.....
malam nie tido dalam kelaparan ~ 

chuppa chup

No comments:

Post a Comment