Saturday 8 October 2011

hand make ~~ :)

woke haluuu 
hyepp !
hari nieyh walaupun aku x pg tuisyen tapi aku penat sangat ...
berpeluh satu badan....
bangun2 tido wat b/fast, sapu sampah, basuh moto,basuh baju,sidai kain...
ahhhh !!! penatt.
tapi na buat cm mna dah mak aku tak sihat ....
dapat jugak aku rasa kepenatan mak aku ehhh...


 ha ! cantik tak ????
 nieyh la  ♥ HP STRAP ♥



nieyh pulak keychain kek..
yummy2
kalo korang hantu makan cam aku...sesuai sgt laa ini jadi kepunyaan korang ...
agak2 lapar sumbat ja masokk mulut...

ha !! ini punn meychain rabbit yang tercute !!

 the cute red devil ~ be careful devil already  beside you  
hahahah


*** oke kalau korang suma na tao nie suma hand make taooo !!
cute kannn...

kalau korang suma berminat bole order kat ...


aku cuma promoter je....
ada bakat x ???? hahahha

harga berpatutan ....

ChuPPa cHup !

No comments:

Post a Comment