Sunday 9 October 2011

jiwa kacau !

halooo...
wah3 selamberrr nya aku on9 dah arr keja sejarah x siap g....
cikgu Zuhairi : saya jujur saya tak siap lagi...jangan sekeh pala sekeh pala saya ,sekeh laa  pala farid..
kenapa farid ???
ntah aku ponn x taooo...

aku na cita kat moha !!!
hari nieyh aku di ganggu oleh sesorang yang jiwa kacau ,, @ cerebrum dia kacau...
hampir2 pelok aku...
nasib aku cepat2 run baby run lao tak...
rugi laki aku nati...
puih3 rosa....blues kamo !!
aku tak menjeritt !! tapi lari sekuat mungkin koott !!
cikgu2 menjerit !! mao tak terkezuttt  aku hampir kena tutttt -

kesian kat aku kannn...
cikgu Midah cakap kat aku ...
nt lao nampak dia lari jauh2 jangan dekat2...
** semua nie berlaku gara2 go !! 
gara2 sarah memandang / usha manja kat laki tuh tadi...
then,sarah lari awal...
aku bukan x nak lari....
tapi aku ingat kata2 cikgu Su,,,, dia cakap jangan lari ...
pura2 cool dulu sebab nt lari takut dia kejar....
last2 aku yang pucat + ketarrrr~ 
takottt siot !

secara tak langsung ada jugak salah aku....
pagi tadi gatai2 mulut cakap lao buda tuhh kacao aku ,,
aku na lari p kat shoki ..dalam niat na bagi tikah jeles ,,
last,, shoki ke mana aku hampir kena ....
argghhhhh !!!

oke2....
tuh citer hari niee yang teramat memilukan dan menakutkan aku.....

ok.... mari kita masokk ke terowong masa../.
back2,, bek,bek,bek,bek 
eh ! cam kambing ...

semalam aku pg ladang anggur ngan sarah ,shoki and mat alip !


bukti ke ladang anggur niieeyhh !

sebabkan kat dalam nieyh panas sangat yelakan atap tutup2 ngn anggur....
kami lepak kat luarrr
 check it outt !


  muka sempoiii !....



arghh ! k.lah
idea2 aku dah hilang dok canggak tugu picca nie na upload ..
walaupon picca sbnarnya banyak lagi....
tenet manyak low maaa....
pe kes nie....
na wat ragam aku x bayar bill ???
halooo ,aku baru je g bayar tadi RM63.60 tunaiii..

myB dia suruh aku g buat homework sejarah kot ....
menyerah je lahhh rosa oi~

Check it out !!
tatata~

ChuPpa chUp !

No comments:

Post a Comment