Monday 10 October 2011

merapu.... bye ling,ling

jap g gtao kat mak ,,abah blik lewat sikit hari nie ~
lol~ tetiba ja kan aku nie...
nie la ayat sir asri a.k.a cikgu yg train aku pidato , syarah, public speaking, bahas,
wah,wah,wah
senarai nya banyak ,
yang dapat penghargaan cuma 1...

oke2 haloo2...
tetiba ja aku minat addmathe ,,
tak tao deh why ??\
pusing2 memusing aku piki...
tapi tak dapat2 ..

out of topic dah nie ~
bile (opps tetibe )
malas na del oke ...bila aku membaca mcj dari befpren aku 
mohd zamir aizat ..
hahaha banyak ja kawab baik aku kan...
lao korang na kawan banyak2 korang rajin2 lah pindah sekolah cam aku...
pindah selalu2 nie dah macam otai sekolah ja kann....
 tapi ...jujur aku cakap aku nie buda ayu la....kat smkts ja kot...
aku gerenti kawan2 smkpp,smkse muntah hijau dengan statement yg nampak bebenor nipunya nieyhh ~

oke2 sambung balik....
mcg dya tya ,,, weyh rosa ang study tak g....
meq ang terang terangan memerli aku.....

jadi aku dengan perasan yang membara2 nie....
aku dengan bajet nya nak cakap 
saia suka addmathe ...
bukan cikgu addmathe ,,,
tapi subjek addmathe ...
** aku merapu lagi lagi~~

nie lah akibat yang terjadi kat aku lao x da motif tapi gedix na update belog !!

dah la.... x mo merapu banyak2 takut cerebum hampa kotoq ngan ayat2 merapu aku...

buat buda yang dah merdeka pmr ...
lepas nie korang akan rasa...
arghh ! aku dapat 5A ke (keputusan aku ) 
6A ke...
cam x de makna ja...
sebab bagi aku nie cuma penentu korang na pilih aliran ape ...
good luck for spm ye adek2 ku yang come2...
cun2... 

aku na kasi berok ~ band aku 
sara " leh wat nama group kita niee"..
sambungan ---- kasi broadband kat kaka aku....
nt 1.12.2011 
aku update laenn kehh...
sekian dadadada ~~~

nah tengok picca niee kot2 hampa rindu aku..
wekk !



Chuppa Chup !

No comments:

Post a Comment