Saturday 15 October 2011

kaifa haluka ??

*alhamdulillah ana bikhoir...

di petang sabtu ,,,
bru lepas layan citer hindustan...
hahaha...
tak boleh blah rosa...
tapi best gak,,
sinopsis dr citaa tuh jgn pandang perempuan sebalah mata maa...
perempuan pun bole buat sebagai mana lelaki bole buat....
main softball ke,,jd pm ke,, perempuan boleh la....



siapakah ini....
tatau3...
zaman fom3 punya picca....
baju : rahman ...

alang3 aku da menguploadkan picca dom asrama nieyh..
kawe na cite kat moha...
semalam aku g  hostel smkpp,,
ciyes weyhh aku tatau peraturan baru yang hari jumaat tak boleh g melawat..
dengan perasan tanpa malu nya aku g..
dah ar dok wat higaq...
sir (warden depa ) tuh mg usha aku panass je ...
wat ta tao arrr !

yang lebih penting aku happy lepak ngn geng2 aku...
samapi sarah cakap "geng ang mg happening +pening ar rosa !
perrrgghh terbaekkk !
dia tak cakap pon aku saja propa


yang pakai bju purple sama ngn ina tuh best frenz ina...
tak gitu ina ...???
~smile~
picca 2 taon lepas jugak !

dahh arrr tatau na tulis natang paaa...
check it out !
tatata bebehh !
jgn lupa dengar lagu cerita..
singer dia tatau tapi layan jugakk arhh !

Chuppa Chup

No comments:

Post a Comment