Friday 7 October 2011

lazy ??? not, i'm not !

wokeh everybody.....
hye whats up???


picca pakai bju sekolah...
bg sesapa buda smkse...
dapatkan picca nie lam mjlah sek edisi terhad pnya....
hahahahaha...

aku sebenarnya x tao pon na taip apa....
1,2,3,4,5,6,7,-1000,
aku masih x tao na tulis apa ...
aku malas na fikir ...
yaa  MALAS..
siapa malas  ????
put your hand up !!

semakin dekat na exam ... aku semakin malas... *hipotesis 
dan mungkin jugak setan semakin berusaha memalas aku  yang sedia tahu aku malas
 "wahai setan cubalah ko malas cikit lam kes menghasut aku buat2 keje jahat nieyhhh.."

kemudian aku bermonolog sendirian ....



walaupun nieyh sebenarnya kata-kata teacher tok sara yang keja mengelamun ....
(na habaq kata aku fokus la konon2 nya nieyhhh)
tapi...x pe annn lao aku ambik ayat niey tok motivate kan diri aku ....


picca petang semalam ...
semasa menyiapkan keja sejarah yang banyakk tuhhh....korang na tengok picca nie aku cadangkan agar korang sengetkan laptop @ ipad tuhhh...

hahah...
k.lahhh nak g mandi...
dadadada....

Chuppa Chup !


No comments:

Post a Comment