Tuesday 3 January 2012

strawberry 2012





hai cakk !

geleng2 pala 
adoi x da idea nak menaip ! 
rosa piki......




ok xceli nie sbnarnya suprise dari z (zaimah)
suprise ?
aku tak la terkujut mana pon terima hadiah nie semalam
sebab dari hari tue (waktu bufday aku 29.11.2011)
z cakap ada hadiah tok aku

tapi dalam tak suprise tuh aku terharu 
huhu ~
yela z bg hadiah kat aku ...
ko ada bagi ke?
x da kan ?


muka pelik bin hairan

apesal strawbery nie ada kaki dan tangan .....
fuhh pelik2
fening2...


muka eksen ---^

thanks z i proud to have u as my best frenz..
ehh,,org lain pon aku bangga .
tapi kali ni aku na rujuk pada z sorang saja bolehhh?

ha ! nie kenangan masa aku kanak2
beruntung lah aku sbb aku cuci 
ada jugak kenangan .....
hahahaha


mohd shaukhi ko nmpak tak ???   (menjerit sekuat hati ni)
zoom bagi ha ! 
hahahaha
otak sewel 

ok tata~
chuppa chup

No comments:

Post a Comment