Wednesday 4 January 2012

04.01.12 -> shaukhi's birthday !






haloha

macam mana aku nak mula tulis ...
(telan air liur) 

ok, ling...ling...(buat manja ) tutttt-
ok MOHD SHAUKHI oiii3





Mohd Shaukhi ..
apakah perasan anda apabila saya menelefon pada jam 12.00++ a.m
pada 04.01.2011 
dan berpura-pura  terlupa birthday anda ??

seronok arr tuh...

ok la aku na ucap !





oit ! happy birthday
hoho 
ang dah boleh kahwen dah cukup 18 tahun
aku baru ja masok 17 tahun 2 bulan lepas 
wah2 badan pon dah taf
acehh...
badan je naek tapa ...jangan perut yang buncit sudahhh 
hahaha





tengok adik2 a.k.a kanak2 rebena pon wish kat ang
ini pulak special
mummy n daddy kanak2 ini pulak



daddy nya a.k.a cikgu kita




ini pulak makcik jiran sebelah umah..
eh,, silap niey cikgu afundi ang masok af





gadis bendang....




abg shoko ...
eh,error typing malas del...
"abg shoki happy bfday semoga panjang umor"...

ucapan depa tok ang ...




ni pulak pekerja v3
muka dya mcm mat alif kan?


okeh nieyh basikal Ahmad Zaharuddin Idrus
siapakah dya ?
tuan basikal niehh
gerek dia wish bfday kat ang la....


my passion miss your kax damn too much 
hahaha 
*moto galak cm tuan !

*ling2 slmat hari lahir*


"Dengan ucapan

Semoga dikurniakan iman yang sempurna,
akhlak yang terpuji,
pekerti yang mulia,
umur yang bermanafaat,
rezeki yang halal,
ilmu yang berguna,
jodoh yang membahagiakan,
hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat."

Chuppa chup

ok,aku sayang ang !!!

[/box2]

No comments:

Post a Comment