Wednesday 11 January 2012

Terukir di Bintang



siyess asa cm bengong gila hati aku nie
berkeceramok !
cam bihun goreng kerabu
wah3 da pandai sembang bab2 hati nie !
makin maju

tak...
ahhh ...segala yang terbuku kat hati aku mmg tak akan terluahkan
cm makan bagi kenyang pastu hampa berak !
(statement kotor)

ditujukan untuk admire aku ..
sapa?
carilah di hati aku
cepat3
semak tak?

yuna_terukir di bintang
Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
*bintang tolong jap
.tolong sampai kan salam rindu saya kat org yang saya rindu !
dia yang telah membuka hati saya dan tak tahu menutupnya kembali (jiwang nya)
i really hope he find me in him heart ! cause my heart was taken by him !
shauki cakap : lelaki akan perasan perasan perasaan org perempuan melalui layan ,mata dan bla,bla,bla.. aku :tapizaimah cakap : shaukhi tipu , ang kena luah perasan tuh...aku :ayoo
*ok perjanjian ngn sarah yang kami akan wat pengakuan terhadap admire lepas spm mmg aku tak buat lagi
aku tersangat malu !
aku malu
aku mallllu
aku perempuan lah tak kan na buat muka toya lepas2 luah perasaan ..
lepas buat luahan perasan kat dayah dan ngomong2 kosong ngn danial
aku rasa tenang sikit !
dayah terbaekkkk !
chuppa chup !

No comments:

Post a Comment