Saturday 21 January 2012

mashu ka? maksu ka? ashu ka? sama ja !







halllu.......
lama kan aku tak update belog
hua.dah berhabuk sudah blog aku nie
bak kata Shaukhi ."eiii hg nie laptop berhabukk , tak reti ambek kaen lap ka?"

#apa kena mengena blog ngn laptop ?
pikir ahh sendiri haha

jantung aku nie mmg berdenyut jugak ahh suruh hapdate tapii
tak dak benda aku na tulis ...
takan nak suruh aku mereka cerita pendek /novel kot
*hua aku bukan minah jiwang kerek !

ok ! korang baca tak tittle tuh !
ok languk kepala baca tittle tuh kuat3


nampak tak seorang mashu tengah mengajar anak2 kecil menggunakan camera digital
wah2 bertuah kanak2 ribena sekarang ,zaman aku kecik2 aku tak pernah pegang 
camera digital,ipad,iphone4,laptop,BB,
dan sebagainya .....

*rosa ,ko lahir 1994,sekarang 2012 la ngekk !

(ok,aku selalu out of topic)(maaf)



ha ! ashu penyanyang kan ......

*aku nie sebenarnya bukan apa ,,
aku jeles ngn kanak2 nie .
setiap hari dapat maenan baru,,
dapat ps2 ,
aku nie waktu kecik2 xdapat pun benda2 cm nie,,
mainan pon tak dak !
kesian kat aku ...

#fakta bukan auta !

dan yang paling memanjakan kanak2 nie adalah bapak aku sendiri a.k.a. tokwan depa
serius jika hampa tya pendapat sapa2 pon ramai yang akan kata .
tokwan nie lebih sayangkan cucu dari anaknya ! .
ok full stop !

walau apa pun aku tetaplah seorang mashu a.k.a ashu

mashu yang dodoikan kanak2 nie tdo sehingga mahsu tertido
mahsu yang bancuh susu 
mashu yang menyanyi walau suara tak sedap
laptop mahsu yang depa men game /berfb
mahsu nie yang yang mandikan kanak2 tu walau maksu malas mandi
mahsu lah yang nasuh uh uh kanak2 nie ...
mahsu nie lah yang layan kanak2 nie
mashu lah yang bawak pg beli aiskrim ,coklat ,keropok
mashu yang bawak pg ronda 

pendek cita semua nya ashu kecuali mengandung dan melahirkan kanak2 nie 
hee~
mashu  sayang lah kanak2 nie !

sweet !

chuppa chup ! 













No comments:

Post a Comment