Saturday 28 January 2012

Mimpi




MIMPI ?



apa tu ?
eh ,eh , nie bukan drama BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG auw
ish3 , pengaruh tb banyak ar mu nie ...

ish,
tak payah na berkias2 lah ...
ok semalam sebelum tido

shaukhi cakap : " kalau kita na mimpi seseorang kita kena niat dlu "

eh , eh , betoi ka ... cm tak logik ja kan msj2 shaukhi nie ...
so , aku pun cuba buat experiment ..




12 .12 am : "aku na mimpi shaukhi lah "
(bermonolog lam hati aku nie ..)
sebab tak da bahan experiment laen ...
ambik ja lah shaukhi jadi bahan experiment ...

*hampa boleh ambek pakwe hampa jd bahan experiment ya !

7.00am : aku tak mimpi pun shaukhi , tipu lahh shaukhi nie (mamai lagi)

11.00am : eh , betoi la aku mimpi dia , wah3 tak sangka la experiment aku menjadi ..
apa yang aku mimpi ..?
hahaha
agak2 ar aku na cita kat sini

*thanks shaukhi bg tips lain kali aku boleh mimpi berkahwin dengan anak raja pulak ..
yang penting niat dulu.


ok , jom tido ! semoga mimpi indah2 :D



chuppa chup !

No comments:

Post a Comment