Saturday 17 September 2011

17/sept/2011

halooo3
aku sayang sarah
sarah ko sayang aku x....
pernyataan bodoh sara sebelum tido ngn aku semalam 
"apa perasaan ang lao aku nie laki ang (mean) yang dok sebelah tuh !"

2malam tido ngn sarah ...
malam nie sara dah balik tdow umah dia...
huhuhu
btw,,
i'm hang out wif her today...

biarpun TANPA boyfrenz tapi kami tetap Enjoy !

picca pon x sempat na ambik na tunjuk kat korang...
see,see,
betapa enjoy nya kami sampai x sempat snap picc


pada asal nya aku na beli sehelai baju yang bole gedik2
tapi...x de llaaaaaaa
last2
tao apa yang kami beli...
2 helai baju angry bird
1 tok aku satu tok sara
2pasang selipar...
1 tok aku 1 tok sara
pulak tuh sama plak tuh...
yang membezakan kami tentang barang yang dibeli tadi cuma saiz kasut je....
fuhh !
cikgu fadzil kata kami cm kembar ...
serupa kah ????
x laa..
tapi beli barang yang sama mg nmpak cm kembar
oke,kembar lain mak lain abah !
accepted !!

** statement hanya tok abg sara,arif !
wei soli2 laa..
x sengaja na patahkan number plat tuh ..
hahha
aku da suruh sara ubah dah moto tuhh
tapi sara da kunci tengkok
la pulak....
lagi pon bukan aku yang patahkan moto aku nie noti2...
na ngorat moto honda tuh !
aku da kata dah jgn tapi dya ambik kesempatan jgak dalam aku tak sedar...
sorry ek,ko marah x hensem arrr
nanti aku belanja ko makan
 so-so-so-so-so-ya-ya-ya-ya
meleleh !!


Arif,,jgn sedih2 taoo..
senyummmm


senyum arr...
kah3

Chuppa Chup !



No comments:

Post a Comment