Tuesday 27 September 2011

this is my area ! i dont care who u are !

haloo makcik2 pakcik...
dah 10 kali aku pesan lao baca belog aku lao bajet tuh ,, 
cewi ,,mengila,, 
wat x tao ja sebab aku mmg gila 
bajet cun ,
suka gelak ,
suka wat higaq !!
(pengakuan jujur )
lao x puas hati ko komen ja ruang komen yang disediakan  ! enough !
sebab THIS MY AREA AND ITS UP TO ME TO WRITE WHAT I WANT !
bla,bla,bla, 
KO X SUKA aku x paksa !  ko bole belah !


sebernanya aku tatau na tulis apa,, 
sebab hari aku x buat apa-apa yang menarik atau yang bole aku simpan buat kenangan !

yang pasti hari nie aku telah berjaya memboduskan diri aku !
betoi tak sarah !
pijak kotak ! jump baby jump atas kotak !
tapi kotak x meletup pon !
aksi tekan steple buat terok + cewi !

and  i already  write an essay about my childhood memories ! but 1 habuk pun x logik !
tomorrow i past up oke teacher !
my grammar seriously worse !
but i try !....
bla...bla,..bla....

sara aku appreciate sal post ko !!
tank u bebeh ! tapi yang ko citer aku masok tandas pe kes !
kantoi~


ape pon kita layan je ! k.lah 
mamy aku da jadi tarzan '' baby sayang,, pergi baca buku ''
demam aku lao mak aku panggil cm nie !



CHUppA cHUp

No comments:

Post a Comment