Monday 12 September 2011

weird !

Assalamualaikum.....
halo masyarakat bergigi suma....
cam na hari hampa hari nieyh ????
ape,ape???
x dengar laaa....

korang na tao x ??
hari nie aku p ke sekolah ngn terkejut kedarah bewak ahhh !!
cmna x terkejut lao buah hati kentut semawa aku parking sblah dia ....
myB takdir Allah kot 
tempat yg aku na parking moto tuh mg sempit sikit...
aku pon turun ar na alih moto tuh ...
dengan habis "keng" aku cuba tarik moto tu tok alih...
cuba...
(berpeluh)
cuba lagi 
(berpeluh)
ahhh !! (x payah buat kuat )
moto tuh mg x terangkat ponnn
berat tahap monster koooott !!
aku pon fed up !

tetiba ja aku terdengar sora seorang prmpuan selang 2 moto dari aku...
"rosa, mai la parking kat sini "
muka aku mg stok terkejut tahap jumpa kucing jantan aku beranak !
aku pun pusing muka kat dya (sambil mengibas kan tudung)
(smilee ~~~)(x perlu kata apa2)
 aku mg x mengeluarkan sepatah haram ponnn akibat terkejut macam terkena kejutan elektrik.
selama aku my sekolah niee aku mg x pena smbg ngn awexs shoki niey
1st time dengar dya bersuara kat aku mao x terkejut ...
siap bg parking lagi..
bukan tuh saja...
moto dya ,,even  moto sebelah2 dya pon dya tulunnn alih demi na aku parking kat situ

timaa kasih laa...
aku punya terkejut mang x bole hilang walaopun dah 5 minit berlalu 
sampai kan suruh ...
"awa, tampar aku jap, tapi pelan2 dah laaa..."
tapi reaksi terkejut aku mg x bole hilang lagi...

2minutes later
abg hnsm lalu...(shoki)
aku usha dya
(jom usha ramai)
aku tao shoki pon pelik tegok muka aku pelik
muka tengah pikiq sebenarnya....

aku tao dya msti pelik tengok muka aku toya awal2 pagi...
hahahaahaha..
masok kelas cm x sabar na kecoh 1 kelas 
tapi aku tahan...
19 minute 67 saat kemudian 
bommMMM
bunyi letupan ...(seyes x tipu)
ustazah yang smmg nya hati lembut mg gelabah dah suru kami kuar..
(out of topics)

30 minute 01 saat aku ajak ramai2
cita bek wajib kepohh maa...
GELABAH!!
 aku citer kat sara n shoki 
depa ng muka bewak nya dengar citer aku ...
hahahhaha

korang msti pelik apesal aku pelik sedang kan awexs shoki ja pon...
sbnarnya aku ngn awexs shoki x pena bertegur sapa...
dan salah faham diantara kami menyebabkan dya jeles kat aku n sara sesangat laa...

at the end....
aku berterima kasih sangat sal ko bg parking kat aku pg tadi... 
even aku pelik sangat ngn ko..aku mg terdesak na parking tuh pooonn..
dah ar mai lambat kelas awal pagi pon da start...

mmmmm... 

Chuppa Chup !

No comments:

Post a Comment