Monday 19 September 2011

zaman dahulu kala....

okeh,,
heloo everybody...
adakan mata anda suda bersedia membaca coretan saya yang
 merapu,mencarut,merapu,mengelong,mengila.
kenapa merapu ada dua 
ini kerana merapu kuasa 2
kalao masih tidak ready jgn baca lagi...

wahai rakyat jelata....
pa khabaqqq.....
beta sihat2 saja.....
di sebabkan otak aku mengelong petang2 nie....
balik2 sekolah tadi ingat na bole lentokk !
nampak nya kena kemas rumah disebabkan mak aku migrain
(na gtao kata rajin sama)

aku na tunjuk kat rakyat jelata aku semua bahwa nielah muka2 rakan2 beta 
sewaktu beta bersekolah dahulu kala...
wakakakwakakak

buda kelas 4 sains vs akaun smkts


buda laki yang pakai baju oren tuh korang jgn mandai2 na ngorat ehh ! 
tuh suami beta....
(nampak bebenor nipu nye~~)

*picca buda2 kelas sains teman x tao na acari kat mana sbb aku asa cm x de je
lao ada text aku ehhh ...tapi  aku na 1 kelas,, boleh den upload kan...

oke ,
next !

nieyh buda2 5sc 1 a.k.a 5 intan buda smkpp 
lao korang perasan yg pegang pistoool  tuh artis baru ehhh ...
sape2 yang pg jelajah abpbh ha,korang akan perasan muka tuh 

**lao korang perasan muka aku x da kan...
huhuhu
sedih teman....

dan inieyh muka teman2 aku taon 2011..


*sporting x ??


* ini minah2 cun yang masih single 
SILA hubungi 016-5288439 (no.men tekan)
untok wat tempahan...gagagaga

*untok picca nie suma aku telah on9 fb.... sorry diri sendiri,,,
ha,, hebbatttt x kawan2 beta sewaktu tahun 2011....
sekarang kan dah tahun 2051...

at the end
good luck 4 the spm memmmmber...
do the best !

Chuppa Chup



No comments:

Post a Comment