Sunday 11 September 2011

u need to change !

miawww,miawww,miaww

assalamualaikum suma....
sbnarnya otak aku mang x tao na tulis ape....
aku sedih ar jugak bila ckgu Zul (pk 1)ckap
"asyik2 saya nmpak muka Cik Roosaimah je naik atas pentas bace"
"inggeris pon dya bahasa melayu pon dya"
"saya nak tengok muka org lain arr jugak"
bg korang myB korang x sdih laa.. 
myB coz mnat aku lam bidang2 cm nie...
coz nie ja 1 cara tok aku cari kekuatan dalaman aku sejauh mana aku boleh yakin ngn diri aku sendiri ..

oke ... the next one yg buat aku sedih ..
tengah pull on aku sembang ngn sara...
dan bincang soalan trial Fizik..
cikgu pah my bg Gred baru....
mmg bunyi cm best ttg gred lulus start dari 30..
oke kiranya kimia aku Lulus ...
terok bebenor keputusan aku annn...

tapi yang aku sdih ..
to get A+ u need to scre 90+++
and for A- u ,must get  75...
sedih sangat !
coz all of 5 sub i get  A-  turn to B+...
thats mean i have get no A
bm n pis i didnt sure about that ...

cerita sdih lagi...pensil aku...
hampa tao apa itu pensil ???
tao???
telah masok kedalam mulut shoki !!
dan aku p bau tnpa mengetahui nya..
ahhh ! damn !
even shoki ckap 
"wei,rosa aku da lap la"
(backgrnd sara n shoki gelak)
aku ttp sedih ..
pensil tu ibarat usus besar aku tao x ???
bg aku yang suka makan niee
usus besar tersangat-sangat-sangat lah penting tao???
tanpa usus besar cm na aku na ........(sambung sndr )

-3 cite sdih +1 citer yg mengembirakan aku....
add mathe dapat credit !
fuhh ! bioor btoi ko  rosa !
1st time lam hidup aku koot !
(aku bukan na wat pandai kot nieeyh,aku cumaa na shre kegembiraan aku)

** dan dalam sedar aku telah rasa aku patut lakukan sesuatu lam hidup aku ....
kerana SPM penentu hidup aku 
 syarat tok masok metrik
bm-c,bi-c,mhte-c,addmathe-d- subject sains-c

rosa bangunlaa dr mmpi2 lena mu..u need to change !
yeaah !! betukar (jadi supergirl dah aku nieey)
(ayt x ley blah)

kawan aku ....
sedarkan aku keee...bila aku lalai ngn pelajaran..
dan aku nasihat kan diri aku sndri dan rakan2 yg na berperang 
lao ckgu cakap jgn on9 dah
ya itu aku akan buat sebulan tok menumpukan kpd peksa
cm aku buat tok trial...
tp aku tengok2 member aku yg laen cm relexx sgt ... 
na berso-sial dilaman fb mahupun blogger @ sykpe tu bole ..
tapi kurangkan ya rosa,,
ya sarah....
jom study ! even aku sbnarnya bru slsai ..
sblum aku menghapdate blog

*the last one:
tok kawan-kawan aku yg tengah dan akan  berperang tok trial
GOOD LUCK ehhh!
kalau korang betoi3 berusaha kejayaan pasti ko akan dapat yg akan mengembirakan mak n ayah korang
even setiap kali result kuar mak aku akan tanya "result cm tu leh masook u tak??"
mak , for ya ! i will try my best to get what i want ..
(aku sdh tulis entry niee)

oke !
soya-sedapp dimakan begitu saja !(entry istimewa tok abg sarah !)

  Chuppa Chup !!

No comments:

Post a Comment