Tuesday 13 September 2011

keputusan hari ini jaminan masa hadapan...


assalamualaikum...


hari nie aku dah buat keputusan tok on9 buat terakhir kalinya sebulum aku ambik SPM 
aku myb dah kena demam dan sampuk spm kot
tapi kata cikgu Raja "jgn demam saja tapi msti excited"
hoho,,ayat excited tu cm dah ready na jawab exam ...

so, tok suma member2 fb...
nt selepas 2 bulan+++ kita jumpa lagi...
apelaa sangat pengorbanan yang aku buat hari nie demi kejayaan  aku pada masa hadapan
aku harap korang sudi joinnn aku ...

doakan yang terbaik tok aku keh 
"ya Allah jauhikanlah roosaimah dari sifat malas, berikanlah dia keputusan yang baik, 
dan kuatkanlah ingatan dia"

**terima kasih kerana mendoakan aku,, somoga Allah membalas jasa baik korang...
 bagi kawan aku walaupun fb aku ditidurkan tapi korang masih boleh mengetahui 
perkembangan aku disini...

sbb blogger nie umpama diari aku...tapi diari tok dikongsi bersama korang...
tengok2 betapa istimewanya hampa dapat baca diari aku..

tadi kami juga disoal sisat sorang demi sorang kenapa x bole jawab biol ...
antara jawapannya :

shaukhi : "kurang buat latihan"
sarah : "asal buka buku ja mesti mengantuk sapai kuar airmata"
nabilah : "malas na hafal istilah bio"
husna : "istilah sains banyak sangat" (sia2 ar ambik bio lao istilah sains x da)
azida : "ingat tapi lao x amal tu yang lupa tuuu"

pendek cita...that why jugak lah aku ambik keputusan yang kecik nie tok offline fb...

dan lastly aku tunjukkan kat korang hasil2 seni kami (aku, sarah,alif,shoki,)






what ever u are !
Chuppa Chup !

No comments:

Post a Comment