Sunday 25 September 2011

kantoi~


ALAMAK !!!!
furqan..
i didnt mean it !!
aku suru ko cari n dengar je...
sbb lagu nie best lorh !
bukan suru ko perasan..
........

tapi...bila aku dengar2 balik...
dan memikir...
mang wajar punn sesiapa na perasan lao aku tujukan lagu nie...
karim-mimi pon bole perasan...
mail gila pon ley perasan...

tapikan..... lao piki2 balik...
kalo lah suma lagu kita na perasan yang lagu tuh ditujukan tok kita.....
dah berjuta2 lagu aku bertukar lagu ngn kimi....
lagu cinta,potos cita ,, lago benggong,,lagu banggang...
x kan semua itu bermakna kot !!
tentu la tak....
(lepas nie kimi gerun ngn kawan na gtao lagu baru kat aku)

** tadi kna perli ngn pengetua kaw2 punya laaa....
x na citer 
ini semua disebabkan status fb aku...
tula ko rosa benggong...
buat tanpa pikiq !



antara komen cikgu2 esok kpd mak saia : makcik anak makcik nie selalu sgt on9 ! makcik tarik je laptop dari dya tu...da na exam dah nie ....___reaksi aku....huahua...menagis bebehh ~~

 ·  · 15 hours ago via Skype

tapi.....

CHUPPA CHUP !!



No comments:

Post a Comment