Tuesday 6 September 2011

ALAMAK !! hujan laaa.. tapi nak makan LAKSA !

assalamualaikum....

haloo3....
slamat hari raya ! na duit raya...
gi umah mat alif td mak n ayah mertuaku  ( perasan )  TAK bg duit raya !!
sedih ooo...

x-celi (nieyh yg teacher benggang kat aku nie) sblum aku membuka minda..
membasuh otak...
membersihkan jiwa...
mengasah bakat..
mewangikan diri aku (wahal x mandi lagi)
dan mengaktifkan cerebrum aku ..
aku g sidai kain ! 
(bajet na ambik hati makcik Azizah kot2 berkenan na ambik aku jd menantu)
idea aku mencurah2
tapi akhirnya hanya mencurah didaun keladi !!
pergh ! guna pribahasa lagi tuh !

ape aku na cite eh !! 
hai Furqan ! ko baca belog aku eh !! 
uh !! Sarah jugak !!
eh.lubang hidung sapa tuh ! cm knai je
oh !patut la shoki rupanya !

tadi aku mg bersemangat giler na g opn house umah MOHD ALIF SYAFIQ !
(betoi ka x aku eja nie)
sampai sekolah pon aku x pergi !
pendek citer PONTENG arr..
tapi..ku sangkakan panas hingga petang rupanya hujan di tengah hari !!
sambil2 tugu hujan benti kami smpat posing lagi !!
mana2 saja apa jua keadaan janji ada kamera 
semua nya CEWI !


abg cun a.k.a kentut a.k.a anak makcik Azizah dan sarah !

aku pun na jgak !


iklan colgate !
aksyen nie bukan sgaja pown !!
pada asal nya aku tengah gado2 manja(ayt x ley blah)
ngn mamat nieyh !
lao korang perasan kat blakang tuh hujan tersangatlah lebat !
baju aku pun basah
tudung aku pun terbang..
nampak x ???
nampak x???
nampak x???
nampak x???


oke nieyh mat alif !!
(along )a.k.a tok che !
tuan rumah !
thnx 4 the laksa..
suke ar dgr ko ckap perak !!
hahahha
.......
lao tak byk lagi picc aku na upload
tapi..
disebabkan line lembab...
bukan aku sorang
ramai yang senasib dgan aku ...
maka aku sudahkan menhamdate belog aku dgn lafaz  bismillah !
fuhh ! cm na rasmi majlis ja !

k.la aku sayang hampa..
tima kasih sudi lepak kat blog aku
baca ulasan merapu aku...

Chuppa Chup !

No comments:

Post a Comment