Friday 9 September 2011

no point at all ! :)

salam ..
haloo3
pa khabaq suma...
aku na tulis natang pa x tao nieyh !
keh, the 1st 1 aq na ucap tima kasih kat KENTUT 
coz bg coklat yang kak anum bg kat dya kat kami ...
walaupun sebijik !!
btw aku na ucap tima kasih jugak ar kat kak anum ..
lao dya x bg kt mat oki...
msti mat oki pon x bg kat kami..
so, kak anum bg2 la coklat sll kat mat oki
supaya kentut selalu kongsi coklat ngn kami !!


rasa coklat nie pahit sikit lao korang makan cikit2..
lao na sedap korang sumbat je sebiji tu terus !! 
gagagaga...

then, aku na buat pengumuman tentang ahli baru !
fuhh ! xmalu na masok Geng kami !
(sbnarnya aku yang ajak)
 1,2,3,
ha nie dya ....

nie dya 
mat alif..
nie kes jeles kat kekasih Gelap kami ar nie(kentut)
okela2 
aku tima... tapi lain kali jgn lupa bayar yuran oke !
dan tok mat oki !
kamo suda ada geng sejantina kamo maaa..

at the end ini saja yang aku na tulis tok tengah hari ini ...
makan suda kenyang kat umah cikgu Hafiz tadi... 
thanx cikgu !
sedapx lorh nasik ayam td...
ingat na bungkus ja mee  tadi 
disebabkan malu yang menebal.. 
dan geng2 uk pesan
" wei,rosa ingat sama kat orang2 kat gaza"
jadi x jadi ar aku na bedal mee td !

"perut kenyang ,hati senang , mata kuyu "
jom tido !

krokh,krokh,krokh...

Chuppa Chup !

No comments:

Post a Comment