Tuesday 20 September 2011

cerebrum sudah pecah !

apakah peranan suntikan HCG dalam kehamilan ???
bagaimanakah perentak elektronik berfungsi??
terangkan bagaimanakah rajah 4.2 dikenali sebagai dikotiledon ???

ini suma solan2 bio yang memecah kan cerebrum aku ....
fuhh !!
dari balik sekolah tadi sehingga sekarang...
piki2,, dan piki... cari lam reference boook lam tenet...
x jumpa2...


pullon rosa pullon........
(picca nie bukan  dibuat2 rajin oke...)

ha,,yang niee pura2


dala,petang td ingat bole balik koi 3 ...
tengok..tengok !
makkkk !!!! hujan datang...........
x jadi balik
perot lapooooo
oki : lapa,,jum p makan kat kantin
sara : jum
oki : wei sara ang duet ada bapa 
sara : 2 hinggit 
oki : rosa ?
aku : aku ada 8 hinggit g...
oki dan sara : haaa !!! rosa belanja.....
aku : hampehhh !

tapi abah aku cakap,, ala x pe... 
nt Allah balas la balik ganjaran yang kite bg tuh,
 so, aku pon ala, x pe,,,tapi jangan la pau aku tiap2 ari....
ergh !

sara,shoki, ada apa2 yg aku patut tulis lagi tak ???

shoki n sara wat skandal semasa aku n farid, pie,, kuar cari cikgu tok selesaikan soalan bio...
haloo,sory ckit eh ,, aku x jeles pon...

** padan muka hampa ! wat skandal lagi masa aku x da,, !!
wueekkk !!

Chuppa Chup !

No comments:

Post a Comment