Thursday 8 September 2011

Raya kan sebulan ! so, lex luuu

halo suma!
Assalamualaikum !
yeee !! esok cuti , esok kan JUMAAT 
ko dok peneng
shuhh,shuhh,
g stdy  ! esok sekolah kan...
hah,TAK !
jangan na muhong laa..

xceli..kat sekolah td da sambutan hari raya !
nah , korang layan dlu..
ko kentut jangan jeles2 nah !
dasar x sedar diri...nak SPM pon keja nak men bola ja...

aku n sarah ,

picca aku dan sarah mg SEMAK kat blog aku dan blog sarah !
korang sabar jela...


korang nmpak x ikan2 dok melompat kat kolam tuh ???
lao x nmpak ...
aku x tao2 ha,ha,ha, aku x tao


 tengok2 aku dan sarah lagi...
wahai Sarah apa la ko jampi kat aku supaya berdempek ngn ko 24jam 
ngn mak aku pon x cm nie tao...
mak aku pon da smakin pelik ngn aku...
 demi na memuaskan hati korang yang menyampah tengok muka sarah 
aku sajikan GENG PURPLE tok korang tengok je tao


cakk !!!


 disebabkan aku x de boyprenz maka aku PINJAM boyprenz orang 
yang pakai bju sama wana ngn aku !! 
apa2 pon  bole laa...


actually , i love this picca !
walaupun ada lagi muka sarah !
nak buat cm na dah dia bff aku...korang tahan mata ja ek !


da nma pun STUDENT lagi 
aku letak kan picca aku ngn PRINCIPLE aku !
pengetua sek hampa cm nie x ???

sebenarnya banyak lagi picca yg aku na letak ...  tapi  cukuplah !
dan aku juga na buat pengakuan JUJUR ! even nie adalah sambutan hari raya 2011
bagi manusia2 yang perasan nieyh adalah bju raya aku  taon lepas..

p/s * aku hanya menghargai cadangan sarah 
walaupun da org dengki aku pakai baju PURPLE
fuhh ! apa aku kisah ngn komen ko !

and the last one


aku sajikan korang soto umah sarah tadi...
sedapppppppppppppp ooo..
meleleh gak ar 
*** pengakuan jujur nieyh walaupun piki 10 kali jugak na tulis atau tidak !
aku tambah 2 kali !!
nieyh aku sayang kat ko ngn ibu  ko nieyh sara
dan tak lupa jgak kat abg sarah , Arif ! yg memberi kata2 semangat supaya aku jgn malu2 tok menambah !
cayalah sama lu bro !! 
(walaupun aku tao dia perli terokk )

oke ...
Chuppa Chup !!

No comments:

Post a Comment