Friday 30 September 2011

ini rahsia aku !

assalamualaikum..
percaya atau tidak sebenarnya  korang x tao apae2 pasal aku ..
meh aku bocorkan rahsia aku..



 1.aku sebenarnya seorang perempuan !
tulun ar jgn jadge aku as a boy !
fika:  "bagi rosa jd imam weyh "
wawa :"jangan2 nt aku ingat imam nie laki"
arghh !
2.aku suka bawak handset dalam bilik air !! wakaka
3.aku sorang je PEREMPUAN lam family aku yang lain suma laki.
4. aku dikatan ada misai ,,, makKK !!!
mat alif : "rosa, balik nie p la cukur misai ang"
danial  :" eh ,rosa, ko da misai eh !!"
5.aku suka ahmad hakimi
korang dapat baca x siapa ????admire aku nieyh 
wakakakak...
6. aku suka bawak moto laju2 !!
7.aku dah ada kereta , abah aku cakap lepas dapat lesen 
nama kreta tuh akan ditukarkan ke atas nama aku ...
horeee !!

8.aku tak suka laki yang anggap mereka bagus dan perempuan itu lemah !
9. asalnya aku suka bb sbb dapat style tapi bila da guna ipone4 abg aku 
aku rasa xm na curi ja....
game banyak maa !!

10.  aku sangat  malu ngn admire aku !! inilah korang na buat jahat kat aku !!
11.aku BENCI  orang yang call aku tengah2 malam2  time aku tido dan cakap
''saja" << ini bermakna aku tak mao diganggu !
12.saiz kaki aku 7. beso x ??? so, boys kat luar sana bole laa na belikan kat aku ??/ wakaka
13.aku tak beberapa aweks shoki yang jeles   kat aku.
14. aku tak suka orang cakap "hg x pala anak orang kaya ","hg xpala lawa","hg x pala pandai"
lao aku anak orang kaya , aku p sekolah naek porsche la... bukan nya passion.
lao aku lawa.. aku la ratu universe 
lao aku pandai aku sekarang dah ada kat oxford la ngekx ! 
 15. aku suka kacow "mohd naim ikhmal " sebab satu badan dya akan merah sbb malu !
16.aku  pena boco  depan2 "mohd shoki " dan aku malu sesangat !!
17.aku merajuk ngn sarah sbb dya wat kBOMM aku period ! malu kott !
18.aku bagi no.plat moto orang patah  dan buat derkk jepp !
19.aku hampir excident  kemarin  !!
20.niat aku lepas SPM na pasang boyfrenxz 3 orang !1 wakaka
baru niat kehh ! lao ada orang na laaa
kalau laa.....
21.senang terjaga dari tido !
22.manja !!


**sebenarnya banyak lagi yang aku tak tulis ,,, biar terus jadi rahsia bole ???

Chuppa chup !!

No comments:

Post a Comment