Sunday 11 September 2011

$%#!&?<$ MAKAN *+-]';[./,

Salam....
haloo,halooo,halooo..
td kentut ,kentut lam kelas (farid bg tao ,, kesahihan crta x dapat diketahui)
(aku muhung ja)
okeh ! tu cita kat sekolah td !
p/s * aku mghamdep blog dengan bju sekolah x buka lagi , mandi??? dah pg td...
x-celi aku na cita sal cita smlam...
lao nasik kot ar basi..
tapi lao kngn lagi lama lg best kot 
(bole sengeh sorang2 nie)
merapu ko rosa ...
kmarin g umah tchr syikin ...
lawa oooo
tapi sory nah dah ada yg berpunya
picca dya x da..sbb dya cun sgt nt habis ar cun aku...
aku na bawak msok picca apa pon x tao..
x da picx yg lawa...
shoki ar nieey len kali p menutut dlu cra na ambik picca 
oke ????

hampa jgn pelik ngn muka2 pelik manusia d atas ...
sbb aku pon pelik ...

 seperti mana yg hampa suma tao ...
aku nie suka makan .
keja aku hari2 pun makan...
dok saja pon makan...
 p umah tchr pun makan ...
sedaaaaaaaaaaaap oo


nieyh tchr prepare....
aku na buat pgakuan berani mati nie 
sejujur-jujurnya laa kan ...mee kari nieyh mg sedaap gile laa...
meleleh kot...
tapi malu punya pasal x jadi den na tambah 
habaq p la kata kenyang 
** even shoki ngn sarah tao muka aku muka na tambah...
weyh sara ang jgn dok gelak kat aku laa.
ang pon sama laa..

aku asa post niey cm x lengkap ja lao x da muka aku n sarah 
1,2,3,4
cakkk !!

lam banyak2 picca yg shoki snap nie ja kot nmpak "cun"
even nie picca spontan aku n sara...

aktiviti makan x terhenti di sini ...
kami p umah shafiza pulak 
(x yah wt cekang cm knai laa)
makan lagi,
makan tok hidup,,
makan tok tambah berat badan ..
tapii aku x makan dahhhh...kenyang (bajet)
sara ja makan banyak !!

******* sorry lao post nie x best .. coz aku asa cm x best jugak myB sbb lambat hapdet kot !
oke2 len kali aku hamdep on time ya bebehhh !!
btw ..
"selamat hari raya ke 13"

Chuppa Chup

No comments:

Post a Comment