Wednesday 14 September 2011

Gemokk vs Pillow

assalamualaikum....
halooo3
aku gemuk ????
gemuk-kah??
ngaku ar jugak aku mang gebabbb dari taon lepas...
 sampaikan ada yang kata aku nie cm penagih dadah... last year punya citer laa

dulu...

tapi..sekaranng...

1 tahon kemudian...

hehehe....
aku gemuk bukan nafsu makan aku kuat...
aku gemuk sebab mak saya sayang saya...tiap2 hari dia masak sedaap3 untokk saya...
x sampai hati na menolak.....
nati kecik pulak hati mak
disebabkan na happykan hati mak saya...
saya bantai 2 pinggang nasik ....
baik x saya.....

btw... saya mao tunjukkan kamo my sweet pillow...
cute x ???




ha ! nie teliga dia....cute x ???

ok ! at the end tanda pillow nie hak milik aku yang kekal abadi...
disertakan nama aku disini,,,

hahaha...macam bajet tak....
tapi korang ada ka bantal yg ada nma korang .....
lao ada air liur basi aku caya arr
hahhahahaha

disebabkan shoki kata aku suka kata/kutuk kat dya..
ari nie aku cakap "shoki,anglah manusia paling hensem di semesta ini"
hahahaha

Chuppa Chup

No comments:

Post a Comment